הרה"ר רבי דוד לאו: "הרב אורי זוהר היה העשיר בעולם"

אסתי פלד No Comments on הרה"ר רבי דוד לאו: "הרב אורי זוהר היה העשיר בעולם"

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו למימרן ב"מהדורה המרכזית": "איבדנו הבוקר את הדמות המיוחדת במינה, הוא היה העשיר הגדול בעולם – איזהו עשיר השמח בחלקו, ניסה לעשות טוב ולהשלים את 40 שנותיו הראשונות" | מודה לכולם על התפילות והמעשים הטובים שקיבלו כולם לרפואת אשתי, אנחנו מרגישים את זה. היה אחרת לגמרי אלמלא התפילות"

צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו שליט"א בראיון ל"מהדורה המרכזית": איבדנו הבוקר את הדמות המיוחדת במינה, הוא היה העשיר הגדול בעולם – איזהו עשיר השמח בחלקו, ניסה לעשות טוב ולהשלים את 40 שנותיו הראשונות שהוא הרגיש שחסרות לו. מה זה קדיש? זה שהמשפחה מקדשת ומעלה את נשמת האיש שאיננו. עלינו להוסיף מצוות לעילוי נשמתו. מדוע לא ישנים בליל חג השבועות? כדי להראות שתורתנו חביבה ואנחנו מחכים לקבל אותה, זה מה שהיה הרב אורי זצ"ל".

"אני מודה לכולם על התפילות והמעשים הטובים שקיבלו כולם לרפואת אשתי, אנחנו מרגישים את זה. זה היה אחרת לולא התפילות. מגילת רות מלמדת אותנו על השכר לגומלי חסדים, פרשת בהר לימדה אותנו על עידוד לאנשים שסביבנו שיכולים לתת לסביבה. מעבר לזה, שבועות הוא יומו של דוד המלך שביקש שיהיו פרקי תהילים לפני הקב"ה ולכן בואו נלמד את מילות התהילים שכוללות הכל, שמנגנות את מילותיו של דוד מלכינו משיח ה'. מודה לכל המבקשים עבור פייגא ציפןרה בת הדסה בתושח"י"

"בחג השבועות מציינים את מעמד הר סיני בו כל החולים התרפאו. מצאנו בספרים שבזמן פתיחת הארון וקריאת התורה זהו זמן מסוגל לרפואה שלמה".



0 תגובות